شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
زیست خانواده‌های ایثارگران و شهدا مصداق بارز امید و انگیزه است

محمدعلی جعفری، نویسنده ادبیات پایداری گفت: در روایت‌ها، مداوم به بحث ایثار و از خودگذشتگی‌ها و زیست خانواده‌های ایثارگران و شهدا اشاره دارد و مصداق شعار بخوانیم و بسازیم هستند.

محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره کتاب‌های خود در نمایشگاه گفت: د وسال گذشته کتابی با عنوان «تاوان عاشقی» از من چاپ شد. موضوع این کتاب درباره زنی اهل غزه بود و کتابی مستند خاطرات بود و از کتاب‌های پرفروش بنده است.

او با اشاره به اینکه کتابش جزو پرفروش‌های نمایشگاه کتاب بوده است، گفت: اکنون کتابی که در دست چاپ است، کتابی با عنوان «جاده کالیفرنیا» است با موضوع سفرنامه من به لبنان که در زمان طوفان الاقصی رفته بودم. این کتاب توسط انتشارات سوره مهر چاپ می‌شود. قرار بر این بود به نمایشگاه برسد، اما نرسید.

جعفری افزود: دیگر کتاب‌های من چون «قصه دلبری» به چاپ ۶۶ رسیده، «سربلند» چاپ ۴۴ و «عمار حلب» ۴۴ یا ۴۵ رسیده است.

وی با اشاره به شعار امسال نمایشگاه «بخوانیم و بسازیم» و تاثیر کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در ایجاد امید و انگیزه گفت: در روایت‌ها، مداوم به بحث ایثار و از خودگذشتگی‌ها و زیست خانواده‌های ایثارگران و شهدا اشاره دارد و مصداق این شعار هستند.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت) ۱۴۰۳ (در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها