پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
ارائه کتاب‌هایی از شخصیت‌ها و مسئولان اثرگذار تاریخ/ از «تجربه اعتدال» تا «مصدق و جبهه ملی از نگاه دیگر»

موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با ۳۵۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. «تجربه اعتدال»، «یکی بر سر شاخ بن می‌برد»، «مصدق و جبهه ملی از نگاه دیگر» از جمله کتاب‌های این نشر است که در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت با ۳۵۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد، احمد عطایی، مدیر مسئول انتشارات قدر ولایت گفت: از ۳۵۰ عنوان کتاب این انتشارات ۲۳۰ عنوان کتاب در بخش بزرگسال و ۱۲۰ عنوان نیز در بخش کودک و نوجوان است.

وی بیان کرد: شناخت شخصیت‌ها و مسئولان اثرگذار در تاریخ کشور برای حال و آینده ملت لازم و بایسته است. اخلاق و منش و رفتار آنان، تصمیم‌گیری‌ها، اقدامات و نتایج آن، جزیی از تاریخ کشور است که در خاطره ملت و زندگی او نقش بسته است. فراز و نشیب کشور در اثر محاسبه‌ها، جهتگیری‌ها و اقدامات این شخصیت‌ها، بایستی به درستی ارزیابی و تحلیل شوند تا از دل این بررسی‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی که به قیمت سال‌ها از گذر ملت تمام شده است، استخراج و برای آینده او ثمر بخش شود. از این رو کتاب‌های «تجربه اعتدال»، «یکی بر سر شاخ بن می‌برد»، «مصدق و جبهه ملی از نگاه دیگر» منتشر شده است.

عطایی افزود: کتاب‌های کودک و نوجوان انتشارات قدر ولایت با عنوان «گلابی» ثبت شده است. ۴۵ عنوان از این کتاب‌ها چاپ ۱۴۰۲ و ابتدای ۱۴۰۳ و چاپ نخست و ۱۱۲ عنوان تجدید چاپ است.

علاقه‌مندان به مطالعه برای بازدید از غرفه موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت به راهرو ۲۲، شماره ۵۱۶ در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها