سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
مواجهه با خلاقیت‌ها در ششمین‌روز نمایشگاه کتاب تهران

امروز روز مواجهه با خلاقیت‌ها بود؛ از اتاق فرار کتابی برای نجات دادن کتاب‌های کتابخانه نیشابور که در آتش مغول‌ها نسوزند تا غرفه‌هایی که با خلاقیتی بیش از طراحی دکور، برای این رویداد فرهنگی آماده شده بودند.

سرویس کودک و نوجوان خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) - فاطمه خداوردی: ۲۴ اردیبهشت‌ماه، روز ششم نمایشگاه کتاب، روز مواجهه با خلاقیت‌ها بود؛ از جوانی که در اتاق فرار کتابی، با گره زدن بازی مافیا با دیگر بازی‌های موردپسند نوجوانان امروز، سعی در نجات‌دادن کتاب‌های کتابخانه نیشابور از آتش مغول‌ها داشت تا غرفه‌هایی که با خلاقیتی بیش از طراحی دکور، برای این رویداد فرهنگی آماده شده بودند.


شرکت در نشست‌های هر روزه سرای اهل قلم کودک و نوجوان به جهت دیدار با افراد متخصص جذابیت زیادی برایم به همراه دارد؛ البته به طور کل یکی از جذابیت‌های نمایشگاه کتاب تهران همین ارتباط‌سازی‌هاست: از دیدار مخاطب با پدیدآورنده گرفته تا دیدار ناشران با یکدیگر و آشناشدن با بازار رقابتی خود. به نگاه من یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای غیرمالی نمایشگاه کتاب تهران، همین دوستی‌هاست؛ دوستی‌هایی که دانه‌اش در نمایشگاه امسال کاشته می‌شود و نهالش در نمایشگاه سال آینده بار می‌دهد.


روز ششم از نمایشگاه کتاب تهران برای خبرنگاران ایبنا پر از شلوغی و تبدیل‌کردن آن‌چه دیده و شنیده بودند به کلمه‌ها بود و چیزی که به این کلمات جان می‌بخشید نیز نور همین امیدِ حاصل از تشکیل این دوستی‌ها برای روزهای نیامده بود.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط