سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
انتشارات باژ با ۳۴ عنوان جدید در نمایشگاه حضور دارد

انتشارات باژ با ۳۵۶ عنوان که ۳۴ اثر آن جدید است، در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات باژ با ۳۵۶ کتاب که ۱۵۰ عنوان آن تجدید چاپ و ۳۴ اثر آن چاپ اولی است، به نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ آمده است.


امیرمحمد آقایی، مدیر تولید انتشارات باژ در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا در خصوص عنوان‌های جدید گفت: ما ادبیات گمانه‌زن را پوشش می‌دهیم و در هر سه زیرشاخه اصلی یعنی فانتزی، علمی‌تخیلی و ترسناک کتاب چاپ کرده‌ایم. مثل کتاب «آنچه مردگان را به حرکت در می‌آورد»، کتاب «سیلو»، سه‌گانه «شاهزاده خارها» و «پادشاه خارها» و همچنین یکی از مجموعه‌های قدیمی‌مان با عنوان «جادوگران» که سال‌ها بود جلد سومش را چاپ نکرده بودیم، در این نمایشگاه تکمیل شده است.


آقایی درباره رویدادهای غرفه باژ در روزهای نمایشگاه کتاب گفت: کار خاص امسال ما این است که هر روزمان را بر اساس ژانر کتاب‌هایمان به یک چیز نام‌گذاری کرده‌ایم و بر اساس همان اسم روز هم از مؤلفان و مترجمان دعوت می‌کنیم به نمایشگاه بیایند. مثلاً دیروز اسم روزمان یک پرسش بود که «آیا آینده امیدوارکننده است یا ترسناک؟» که مربوط به ادبیات علمی‌تخیلی می‌شود و در همین زمینه، مهدی بن واری و ضحی کاظمی مهمان ما بودند که هر دو نویسنده در ژانر ادبیات علمی‌تخیلی در انتشارات باژ کتاب دارند.


به گزارش ایبنا،  نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط