یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
طراحی استاندارد کمکی به فروش نمی‌کند؛ طراحی خوب نیاز داریم

مدیر هنری نشر خط مقدم گفت: اگر بخواهیم به این مخاطب اعلام کنیم «چند لحظه‌ای بایست و به این کتاب نگاه کن!» نیازمند طراحی‌های خوب هستیم، طراحی‌های متوسط و استاندارد به کار ما نمی‌آید.

سیدهادی قادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا درباره مجموعه «مردان میدان» عنوان کرد: مجموعه پنج جلدی جدید ما برای نوجوانان با همکاری محمد روح‌الامین، حسن روح‌الامین و کمیل کریمی انجام شد. ما در خط مقدم می‌خواستیم برای اولین بار در حوزه کودک و نوجوان کتابی چاپ کنیم و این اولین بار نیست که این افراد در این حوزه وارد می‌شوند. ما ناچار به این هستیم که در کتابفروشی که خودمان حضور نداریم، به بازدیدکنندگان و مخاطبان بفهمانیم که ما حضور داریم و کتاب‌های خوبی برای شما چاپ کردیم.

وی افزود: مخاطبی که ما داریم نهایتاً دقایقی در برابر ویترین کتاب‌فروشی توقف می‌کند یا در مسیر نمایشگاه در حد چند ثانیه به کتاب‌های شما نگاه می‌کند. اگر بخواهیم به این مخاطب اعلام کنیم «چند لحظه‌ای بایست و به این کتاب نگاه کن!» نیازمند طراحی‌های خوب هستیم، طراحی‌های متوسط و استاندارد به کار ما نمی‌آید.

او همچنین بیان کرد: به همین دلیل باید به سراغ بهترین‌ها می‌رفتیم، اما دلیل انتخاب حسن و محمد روح‌الامین این بود که این افراد دغدغه و مواضعی در این حوزه دارند و تولید اثر کرده‌اند. به همین باب این افراد ارتباط بهتری با ما و موضوع برقرار می‌کنند و آنچه که ما از طراحی جلد می‌خواستیم را برآورده می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها