یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
توسعه کشور به حضور مردم در عرصه‌های فرهنگی وابسته است

منتخب مردم شاهین‌دژ و تکاب در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور نمایندگان مجلس در نمایشگاه کتاب تهران را برای رفع مشکلات ناشران ضروری دانست و ادامه داد: یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس پیگیری مطالبات فرهنگی جامعه است.

حجت‌الاسلام محمد میرزایی در حاشیه بازدید از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب تهران ظرفیت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، افزود: حضور فعال و گسترده ناشران داخلی و خارجی در این نمایشگاه در خور توجه است.

نماینده منتخب شاهین‌دژ در مجلس دوازدهم با اشاره به شعار نمایشگاه کتاب گفت: بخش مهمی از توسعه کشور در گرو حضور مردم در عرصه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی گفت: ارسال رایگان کتاب به وسیله دست‌اندرکاران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از روش‌های ارزشمند در توسعه کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش ایبنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها