شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
«دهسرا»  با ۵۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب تهران

گیلان - مدیر انتشارات دهسرا ثبت سفارش کتاب را به صورت شبانه روزی از مزیت های مهم شرکت مجازی در نمایشگاه دانست و گفت: امسال انتشارات دهسرا با ۵۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است.

آرمان دهسرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت افزود: امسال هم در قالب انتشارات و هم فروشنده کتاب در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ شرکت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در آینده نه چندان دور بسیاری از خریدها به صورت ثبت سفارش و اینترنتی خواهد بود، تصریح کرد: باید به رویه فروش مجازی عادت کنیم البته باید زیرساخت‌های این نوع فروش هم فراهم شود.

مدیر انتشارات دهسرا تاکید کرد: در فروش مجازی باید خانه کتاب از ناشران حمایت کند و تبلیغات گسترده انجام دهد.

وی با اشاره به مزیت‌های فروش مجازی کتاب اظهار داشت: ثبت سفارش به راحتی از طریق گوشی تلفن همراه در هر ساعتی از شبانه روز بدون اینکه متقاضیان هزینه و وقت برای حضور در نمایشگاه صرف کنند، انجام می شود
مدیر انتشارات دهسرا ادامه داد: علاوه بر این؛ بدون چانه زنی، سیستم تخفیفات را اعمال کرده و کتاب ها بدون هزینه پستی و رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از بهمن ماه سال گذشته برای حضور در نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات دهسرا گفت: امسال از پنجم فروردین تا قبل از نمایشگاه ۱۲۰ عنوان کتاب را در خانه کتاب ثبت کردیم و آنها را در نمایشگاه کتاب امسال قرار دادیم.

مدیر انتشارات دهسرا همچنین با اشاره به سابقه ۳۰ ساله این انتشاراتی در حوزه کتاب اظهار داشت: انتشارات دهسرا در سه دهه فعالیت خود تا کنون؛ ۹ بار ناشر منتخب شده و بیش از ۲ هزار عنوان کتاب منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها