سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
مشکلات کتابخانه‌های عمومی اهواز رفع می‌شود

خوزستان- نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توانمندی کتابداران خوزستان، تلاش می‌کنیم کمبودهای موجود در کتابخانه‌ها را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، سید محسن موسوی زاده ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز با بیان اینکه یاریگر کتابخانه‌های عمومی هستیم، اظهار کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم کمبودهای موجود در کتابخانه‌ها را مرتفع و تا حصول نتیجه پیکیری کنیم.

موسوی زاده با اشاره به مشکلات سرمایشی کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد: در راستای مشکلات سرمایشی نشستی با فعالان اجتماعی و خیرین اهوازی برگزار کرده تا بتوانیم از این طریق در رفع مشکلات کتابخانه‌ها گام مثبتی برداریم.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی کتابخانه‌ها را نمادی مهم از ارکان فرهنگی شهر دانست و افزود: پویایی و شادابی کتابخانه‌ها می‌تواند نقش مهمی در عملکرد مثبت مجموعه ایفا کند.

در این دیدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز ضمن بیان مشکلات کتابخانه‌ها عنوان کرد: امیدواریم نماینده منتخب مردم اهواز مانند همیشه که پیگیر مشکلات امور فرهنگی و رسیدگی به آن بوده برای رفع کمبودها یاری رسان کتابخانه‌های عمومی باشد.

یادآوری می‌شود: لوح یادبود و تبریک مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توسط رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز به نماینده مجلس اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها