دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
یک کرمانی در جشنواره ملی «طنز پهلو» درخشید

کرمان- سعید زینلی، شاعر جوان زرندی در هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه کشور خوش درخشید و رتبه دوم جشنواره ملی «طنز پهلو» را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، سعید زینلی‌زاده شاعر جوان و مسئول انجمن شعر و ادب مولوی شهرستان زرند با شرکت در هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه با عنوان «طنز پهلو» که توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار شد رتبه دوم بخش شعر طنز را کسب کرد.

اشعار این شاعر خوش ذوق پیشتر در محافل ادبی استان مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته بود؛ وی همچنین در جشنواره های دیگر نیز درخشیده بود.

زینلی زاده دبیر چهارمین جشنواره استانی شعر و داستان مهتاب کویر هم بود او دبیر انجمن شعر و ادب مولوی شهرستان زرند است که تاکنون محافل ادبی زیادی را باهمکاری مجموعه شهرستان در زرند برگزار کرده است.

به گزارش ایبنا، هشتمین دوره جشنواره ملی «طنز پهلو» در بخش‌های داستان طنز، شعر طنز، نثر طنز، کاریکاتور و کارتون و در بخش طنز چند رسانه‌ای به میزبانی گیلان برگزار شد.

در این دوره از جشنواره یک هزار و ۱۲۹ اثر از طنزپردازان و فعالان رسانه‌ای کشور به دبیرخانه آن رسیده بود که به ۱۵ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها