سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
توجه به نیازهای مخاطبان در حوزه مطالعه بسیار مفید و اثرگذار است

کردستان - نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان با اشاره به اهمیت دسترسی عموم مردم به منابع کتابخانه‌ای گفت: توجه به نیازهای مخاطبان در حوزه مطالعه و به‌روز بودن منابع در این زمینه بسیار مفید و اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قروه، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، سه‌شنبه در جریان بازدید از کتابخانه عمومی علامه دهخدا شهر دلبران قروه اظهار کرد: نقش کتابخانه به عنوان یکی نهاد فرهنگی در راستای نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به این نهاد فرهنگی بیان کرد: دسترسی عموم مردم به کتاب و کتابخانه امری ضروری است و متولیان باید بهترین شرایط را در این زمینه به منظور خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه فراهم سازند.

توجه به نیازهای مخاطبان در حوزه مطالعه بسیار مفید و اثرگذار است

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: توجه به منابع موجود در کتابخانه‌های عمومی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و ترغیب عموم مردم برای حضور در کتابخانه‌ها قابل توجه و ضروری است.

پورذهبی افزود: توجه به نیازهای مخاطبان در حوزه مطالعه و همچنین به‌روز بودن منابع در این زمینه بسیار مفید و اثرگذار است.

وی، ارتقای آگاهی و بصیرت را از وظایف مهم کتابخانه های عمومی ذکر کرد و گفت: جامعه کتابخوان، مسیر پیشرفت و توسعه را سریع‌تر طی می کند و مشکلات و معضلات اجتماعی در این جوامع کمتر است.

توجه به نیازهای مخاطبان در حوزه مطالعه بسیار مفید و اثرگذار است

در جریان این بازدید مشکلات و کاستی های این کتابخانه عنوان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها