دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
اعلام آمادگی وزارت تعاون برای ارائه خدمات به مخاطبان نمایشگاه کتاب

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از آمادگی این وزارتخانه برای ارائه خدمات به مخاطبان نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران خبر داد.

سیدصولت مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره برنامه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: حمایت از مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران، به پیشنهاد دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شده است؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه خدماتی برای حمایت از مخاطبان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور را دارد.

وی در بیان جزئیات تعاملات دو وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با تامین و تصویب منابع مالی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد در دو قالب برخط و حضوری به علاقه‌مندان نمایشگاه کتاب تهران خدمات ارائه کند.

به گزارش ایبنا؛ محمدمهدی اسماعیلی ۲۹ فروردین در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم، مقرر شد برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته اتفاق بیفتد.

وی در این زمینه توضیح داد: در وزارت فرهنگ سال‌های سال است که برای دانشجویان، طلاب و استادان حوزه و دانشگاه یارانه تخصیص می‌دهیم، امسال با این برنامه‌ریزی این اقشار را توسعه خواهیم داد و مناطق محروم را به صورت ویژه خواهیم دید.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ فروردین‌ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها