دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کارگاه آموزشی شعرسرایی و داستان نویسی در زنجان برگزار شد

زنجان- کارگاه آموزشی «چگونه شعر بگوییم؟» ویژه دانشجویان زنجان و کارگاه داستان نویسی با موضوع درخت ویژه اعضای کانون پرورش فکری زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، هدف از این کارگاه آموزشی ارتقای سطح آگاهی دانشجویان فعال در حوزه ادبیات بوده و در این کارگاه آموزشی مباحثی از قبیل شعرخوانی، آموزش عناصر شعری و نقد و برسی به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.

مدرسان این دوره قربان ولیئی دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی و وحید رحمانی استاد دانشگاه زنجان هستند و به شرکت کنندگان در دوره مدرک معتبر و چاپ آثار منتخب در نشریه علمی «هرمان» ارائه خواهد شد.

ویژه برنامه درخت یعنی زندگی اجرا شد

ویژه برنامه‌ای با عنوان «درخت یعنی زندگی» ویژه دانش آموزان دبستان دخترانه بینش برای فرهنگی سازی و آشنایی کودکان با اهمیت کاشت و نگهداری از درختان و نیز پاس‌داشت از موهبت‌های الهی برگزار شد.

در این برنامه که به صورت کارگاه علمی با حضور اجاقلو رئیس اداره محیط زیست برگزار شد با زبان کودکانه به اهمیت حفظ محیط زیست و درختان و اهمیت کاشت درخت که به عنوان تصفیه کننده هوا است، اشاره کرده و سپس به سوالات دانش آموزان پاسخ داده و در آخر جوایز ارزشمندی را به شرکت کنندگان تقدیم کردند.

در ادامه، کارگاه داستان نویسی با موضوع درخت برای اعضای شرکت کننده برگزار و در ادامه اعضا در ایستگاه کاردستی خلاق شرکت کردند که با توجه به تشابه ساختار دست (ساق دست به‌عنوان تنه درخت و انگشتان شاخه‌های درخت) اعضا با استفاده از تصاویر ذهنی خود در مورد نقش درختان در زندگی و همچنین مطالبی که در کارگاه بحث علمی آموخته بودند، طرح‌هایی بر روی دست کاغذی کشیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط