یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
برپایی نمایشگاه کتاب و اکران فیلم همزمان با دهه کرامت در زنجان

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت دهه کرامت امسال جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم در مساجد استان برگزار خواهد شد.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به اینکه از سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) تا سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت؛ جشن‌های مردمی دهه کرامت با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محافل قرآنی در ۱۰ مسجد استان برگزار می‌‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به میزبانی ۱۰ مسجد در قالب جشن‌های مردمی دهه کرامت افزود: مراسم روز دختر و تجمع دانش‌آموزان، مسابقات کتابخوانی و اجرای طرح تلاوت در شب، از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان خواهد بود.

علی اکبری گفت: برخی از مهمترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

وی تجلیل از دختران شایسته، حضور کاروان سفیران کریمه خادمین و پرچم حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در استان، راه‌اندازی کاروان شادی در سراسر استان را از اهم برنامه‌های دهه کرامت در سطح استان برشمرد و گفت: همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

علی اکبری همچنین از اجرای طرح نذر شادی با مشارکت مردم در برنامه های دهه کرامت خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اهداف برنامه‌های دهه کرامت مردمی سازی برنامه‌هاست که جشن ها و برنامه ها به همت خود مردم در مساجد و محلات برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط