جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
برگزاری مسابقات کتابخوانی و طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی زنجان

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر مسابقات کتابخوانی در زنجان اجرا و طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی بر اساس وظیفه‌ای که دارند نسبت به اجرای برنامه‌های کتابخانه محور اقدام خواهند کرد، افزود: در این راستا تمهیدی اندیشیده شده است که علاقه‌مندان بتوانند به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی عضو شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: همچنین طرح بخشودگی جرائم اعضای کتابخانه‌های عمومی به مناسبت دهه فجر نیز از دیگر اقداماتی است که به مناسبت دهه فجر انجام خواهد شد.

رضاخانی گفت: در این طرح جرایم دیرکرد کلیه اعضای کتابخانه‌های عمومی استان زنجان که نسبت به بازگرداندن منابع، از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ اقدام کنند، مورد بخشودگی ۱۰۰ درصدی قرار می‌گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان افزود: برگزاری دو مسابقه کتابخوانی، برگزاری ویژه برنامه دختران انقلاب با حضور خانک رضوانه میرزا دباغ (مبارز انقلاب و فرزند مرحومه مرضیه حدید چی) در سه شهرستان زنجان، خرمدره و ابهر، برگزاری جشن انقلاب در کتابخانه‌های عمومی از سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه فجر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های باکیفیت و کتاب‌محور در دهه فجر مدنظر است، ادامه داد: برگزاری برنامه های ترویجی باکیفیت در کتابخانه‌ها اهمیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط