دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
نقشه مهندسی برش استانی توجه ویژه‌ای به بحث کتابخوانی دارد

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نقشه مهندسی برش استانی توجه ویژه‌ای به بحث کتابخوانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ اصغر حاج علی اکبری در آیین تجلیل از فعالان کانون‌های مساجد گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار استان در سال جاری نقشه مهندسی فرهنگی و اجرایی کردن صحیح آن است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تدوین برش استان نقشه مهندسی فرهنگی گفت: یکی از بخش های این نقشه ناظر به فعالیت های کانون های مساجد است.

وی اضافه کرد: یکی از جایگاه های مبارک که هوشمندانه در نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است، کانون های مساجد با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی تقویت زیرساخت‌هاست، گفت: در این حوزه به بحث کتابخوانی توجه ویژه شده است.

شورای اداری کتابخانه‌های عمومی خرمدره برگزار شد

ارزیابی برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، تبیین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرّم‌دره، تبیین دستورالعمل و شاخص‌های عفاف و حجاب و ترویج سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه برمبنای ارزیابی یه عمل آمده از وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمدره در سال ۱۴۰۲، از مسوولین کتابخانه‌های دکتر اصغر عزیزی و پیام نصیرآباد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط