سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
پویش خوانش کتاب در کانون پرورش فکری اجرا شد

زنجان- در راستای ترویج فرهنگ مطالعه؛ پویش خوانش کتاب در مراکز کانون پرورش فکری استان زنجان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، در راستای افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در بین اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان پویش خوانش کتاب در استان اجرایی شد.

نماهنگ کتاب صوتی، خوانش کتاب از سوی اعضای خانواده، عکاسی از کتاب‌خانه‌های خانگی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و ارائه کتاب‌های کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های اجرا شده در قالب این پویش بود.

فعالیت کتاب‌خوانی دانش‌آموزان، تقویت سواد خواندن از طریق تقویت مهارت‌های دیداری، شنیداری، گفتاری و خواندن از دیگر اهداف برگزاری این پویش بود.

برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارتی در کتابخانه‌های عمومی زنجان

با توجه به رویکرد جدیدی که در کتابخانه‌ها شکل گرفته بسیار ارزشمند است، درحال حاضر شاهد این هستیم که کتابخانه‌ها وارد حوزه مهارت آموزی و آشنایی با مشاغل شده‌اند. کتابخانه دیگر محلی صرفاً برای مطالعه و نگهداری کتاب نیست.

در همین راستا جلسات ورکشاپ‌ها، مشاوره و هدایت شغلی در کتابخانه‌ها برگزار می‌شود و دوره‌هایی همچون خیاطی، قالی‌بافی، گلیم‌بافی و… که موجب ایجاد اشتغال می‌شود؛ برگزار می‌شود.

ورکشاپ «عکاسی و ویدیوگرافی با موبایل» برگزار می‌شود

با هدف تحقق عدالت فرهنگی-اجتماعی، ورکشاپ دوروزه «عکاسی و ویدیوگرافی با موبایل» ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در کتابخانه موسوی (گلشهر) برگزار می‌شود.

از جمله سرفصل‌های آموزشی این کارگاه می‌توان به آموزش کپ کات، آموزش in shot، آموزش vn، ادیت کاغذی، تایپوگرافی، پروفایل، نورپردازی، آموزش ویدیو، روتوش، اصول کاور، ایده‌های کاور و تنظیمات دوربین اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط