دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
آثار بیش از ۲۰۰ دانش آموز روستایی و شهر در  نمایشگاه «کتاب دوستان کوچک» رونمایی شد

خراسان شمالی- دبیر برگزاری نمایشگاه کتاب دوستان کوچک در بجنورد گفت: با حضور بیش از ۲۱۱ دانش‌آموزان روستایی و شهری در نمایشگاه کتاب دوستان کوچک این نمایشگاه با ارائه ۲۸۰ اثر بعد از دو شب تمدید به کار خود پایان داد.

مهدی کیوان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: سومین دوره نمایشگاه کتاب دوستان کوچک با ارائه ۲۸۰ اثر از دانش‌آموزان ۱۴ مدرسه شهرستان بجنورد با استقبال بی‌نظیر کودکان و نوجوانان به پایان رسید.

وی بیان کرد: سومین نمایشگاه کتاب دوستان کوچک، همچون دو دوره قبل کتاب‌های دست‌ساز و نقاشی شده‌ای است که دانش‌آموزان خود به تنهایی به خلق آنها پرداخته‌اند.

کیوان‌زاده تصریح کرد: ۲۱۱ دانش‌آموز روستایی و شهری با آفرینش ۲۸۰ اثر از ۱۴ مدرسه و ۲۴ کلاس درس توانستند نمایشگاهی مستقل را در حوزه کتاب و کتابخوانی رقم بزنند.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه، یک رویداد ادبی و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان دانش‌اموز است که بتوانند خلاقیت خود را اشتراک‌گذاری کنند.

کیوان‌زاده اظهار کرد: مدارس سلولی، ارکان، ایمان، قتلیش، جمی‌بالا، سرچشمه، کلاته‌ی محمدعلی‌پهلوان، رضا امامی، گوینیک جرگلان، شهدای فرهنگی، حجاب، یاسین‌ویاسمن، گلستان، اسلام‌آباد جمی از جمله مدارس شهری و روستایی هستند که در سومین دوره نمایشگاه مستقل کتاب دوستان کوچک شرکت میکنند.

آثار بیش از ۲۰۰ دانش آموز روستایی و شهر در  نمایشگاه «کتاب دوستان کوچک» رونمایی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها