سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
مانتو زنانه مجلسی

در این محتوا درباره مانتو زنانه مجلسی، شلوار جین مام استایل و مانتو شومیزی توضیح دادیم همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ یکی از کارهای موردعلاقه بسیاری از خانم‌ها خرید کردن است. خرید مانتو مجلسی نیز جزو گزینه‌های جذابی است که برای بسیاری از خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. از این مانتو علاوه‌بر مجالس عروسی، در مهمانی‌ها و مراسم‌های مهم نیز استفاده می‌شود. خرید این مدل مانتوها به‌دلیل استفاده از آن در مجالس، نسبت‌به خرید مانتوی معمولی برای روزمره، نیاز به حساسیت و دقت بیشتری دارد.

بیشتر افراد هنگام خرید مانتو از بین طرح‌های ساده‌تر پسند می‌کنند و اغلب مانتو با طرح شلوغ نادیده گرفته می‌شود؛ اما مانتو مجلسی باید کمی شلوغ باشد تا شیک‌تر و خاص‌تر به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم به نکاتی برای خرید مانتو زنانه مجلسی برای افراد مختلف با سایزهای متفاوت بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید به‌زودی برای خرید یک مانتو مجلسی اقدام کنید، تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

۶ نکته مهم در انتخاب مدل مانتو زنانه مجلسی

آگاهی از این نکات مهم به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید مانتو مجلسی کمتر دچار تردید شده و با انتخاب بهترین مانتو در مهمانی و مراسم مورد نظر خود بدرخشید:

۱. انتخاب درست سایز و قد

شما باید شناخت کافی از سایز و قد خود را داشته باشید تا وقتی مانتو را می‌پوشید، کاملاً شیک و اندازه به نظر برسد. به‌طور مثال، خانمی که قد بلند و لاغر است، نمی‌تواند مانتویی را انتخاب کند که به تن یک خانم کوتاه قد و چاق می‌نشیند.

۲. انتخاب پارچه مناسب

باتوجه‌به فرم بدن نسبت‌به انتخاب پارچه مناسب اقدام کنید. اگر در این زمینه اطلاعات کافی را ندارید، بهتر است از فروشنده کمک بگیرید.

۳. مانتو مناسب خانم‌های قد کوتاه

اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از خرید مانتوهایی که دامن کلوش دارند، خودداری کنید. به سراغ مانتوهای بلند هم نروید؛ زیرا قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. بهتر است یک مانتو زنانه مجلسی را انتخاب کنید که کاملاً اندازه‌تان باشد.

۴. مانتو مناسب خانم‌های قد بلند

اگر قدتان بلند است، پیشنهاد می‌کنیم سراغ مانتوهایی که از بالا به پایین تنگ می‌شوند، نروید. این کار باعث می‌شود قد بلندتر جلوه کنید. مانتو مجلسی را با شلوار و کفش یک رنگ ست نکنید. از پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه هم خودداری کنید.

۵. مانتو مجلسی مناسب خانم‌های درشت اندام

از خرید مانتو مجلسی با سایز کوچک‌تر از اندام خود خودداری کنید. فکر نکنید که این کار شما را لاغرتر نشان می‌دهد. برای خرید به مزون یا فروشگاهی مراجعه کنید که بتواند مانتو با برش و دوخت مناسبی را به شما ارائه دهد. برش و دوخت نقش مهمی در خوش قواره‌تر شدن شما ایفا می‌کنند. از خرید مانتوهای خیلی کوتاه خودداری کنید. مانتوهای مجلسی که کمی کلوش هستند، گزینه ایده‌آلی برای شما محسوب می‌شوند.

۶. انتخاب شلوار مناسب

در خرید مانتو مجلسی باید به انتخاب شلواری که با مانتو هماهنگی داشته باشد و به خوبی ست شود، توجه داشته باشید. مثلاً، انتخاب شلوار جین مام استایل با مانتو مجلسی انتخاب درستی نیست. بهتر است مام پارچه‌ای را جایگزین جین کنید.

مانتو زنانه مجلسی

انواع مختلف مانتو زنانه مجلسی کدام‌اند؟

انواع مختلفی از مانتوهای زنانه مجلسی وجود دارد که هر یک باتوجه‌به فرم بدن و سایز خریدار مناسب خواهند بود. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا مدل‌های مختلف مانتوهای زنانه مجلسی را به شما معرفی کنیم.

مانتوی شومیزی آستین پفی

مانتو شومیزی آستین پفی را می‌توان یک مانتو زنانه مجلسی دانست که در رنگ‌های مختلفی موجود است و برای شرکت در مجالس باعث می‌شود که ظاهر شما جذاب و خاص شود.

مانتو زنانه مدل عروسکی

این مدل مانتو مجلسی که قد کوتاهی دارد، در بیشتر موارد توسط دختران جوان مورد پسند واقع می‌شود. این مانتو نیز گزینه مناسبی برای شرکت در مهمانی‌هاست.

مانتو خامه‌دوزی

مانتو خامه‌دوزی از دیگر مانتوهای زنانه مجلسی به شمار می‌رود که ظاهری بسیار شیک و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

مانتو ساتن براق

از دیگر مدل‌هایی که برای شرکت در مهمانی‌ها و مراسم‌ها انتخاب می‌شود، مانتو ساتن براق است. این مدل بسیار مجلسی و شیک به نظر می‌رسد.

مانتو با پارچه گیپور

از این مانتو زنانه مجلسی برای شرکت در مراسم و مهمانی‌های مهم استفاده می‌شود. در قسمت بالاتنه این مانتو از گیپور استفاده‌شده که زیبایی خاصی به آن می‌بخشد.

مانتو مجلسی عبایی

برای دوخت مانتو مجلسی از نوع عبایی از تور استفاده می‌شود که طرح آن را زیبا و خاص می‌کند. این مانتو گزینه مناسبی برای شرکت در مجالس نیمه رسمی و دورهمی‌هاست.

مانتو مجلسی حریر

حریر یکی از پرطرفدارترین طرح‌هایی است که توسط خانم‌ها انتخاب می‌شود. این مدل شیک باعث می‌شود که ظاهر شما در مهمانی نظر همگان را جلب کند.

مانتو مشکی مجلسی بلند

هنگام دوخت این مانتو از پارچه توری استفاده شده و معمولاً جلوی مانتو باز است. اگر در یک مجلس مجلل و پرزرق و برق دعوت هستید، این مانتو را در لیست خرید خود قرار دهید.

مانتو مخمل مجلسی

مانتو زنانه مجلسی مدل مخملی، یکی از لباس‌هایی است که برای فصول سرد و شرکت در مهمانی‌های مهم خریداری می‌شود. این مدل از قدیم طرفداران خاص خود را داشته و همچنان مورد توجه افراد زیادی است.

مانتو مجلسی با آستین طرح گل

در این مدل، از پارچه سفید رنگ استفاده می‌شود و آستین‌ها با طرحی گلدار تزئین می‌شوند. این مدل برای مجالس گزینه‌ای مناسب است. برای ست کردن شلوار، توصیه می‌کنیم از رنگ سفید استفاده کنید و شلوارهای تیره رنگ را فراموش کنید.

مانتو مجلسی با تزیین شکوفه

در قسمت آستین و پایین این نوع از مانتو مجلسی از شکوفه صورتی استفاده می‌شود که استایل شما را شیک و مجلسی می‌سازد.

مانتو جلو باز سفید

مانتو جلو باز سفید را نیز می‌توان نوع دیگری از مانتوهای زنانه مجلسی دانست که بیشتر توسط تازه عروسان مورد پسند واقع می‌شود. البته این مانتو برای مراسم عقد نیز گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

جمع بندی

خرید مانتو زنانه مجلسی یکی از خریدهای مهمی است که باید هنگام انجام آن ویژگی‌های ظاهری خود مانند سایز، قد و حتی رنگ پوستتان را به خوبی بشناسید. با داشتن آگاهی از این موارد، همیشه در کمد لباس‌ها، مانتو و لباس‌های شیک و بی‌نظیری دارید که از انتخاب آن‌ها راضی و خشنود هستید.

کیفیت مانتو ازجمله مواردی است که باعث می‌شود ظاهر آن بسیار شکیل به نظر برسد. برای خرید مانتو باکیفیت با دوخت عالی می‌توانید به الوان مارکت مراجعه کنید. الوان مارکت یکی از مراکز فروش البسه است که با قیمت و کیفیت مناسب توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مرکز با تنوع بالا در محصولات که با هر سلیقه‌ای سازگار هستند، انتخاب مناسبی برای تمامی بانوان است.

برچسب ها: مانتو زنانه مجلسی, شلوار جین مام استایل, مانتو شومیزی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها