شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کانون پرورش فکری کودکان انسان‌های کارآفرین و مسئول تربیت می‌کند

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان گفت: کانون انسان‌های خلاق، کارآفرین و مسئول تربیت می‌کند.

پروین پشتکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در حاشیه بازدید شهرداران منطقه ۳ و ۴ بندرعباس از فضای بیرونی و داخلی مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله بندرعباس، ضمن معرفی خدمات اثربخش کانون به فعالیت های کارآفرینی گفت: کانون انسان‌های خلاق، کارآفرین و مسئول تربیت می‌کند و خدمات آن به صورت عمقی و اثر گذار انجام می‌شود.

وی افزود: کانون پرورش فکری علاوه بر برگزاری فعالیت اعضا، خانواده را هم در سبد خود قرار داده تا اثربخشی بیشتری داشته باشد و برنامه‌های ویژه والدین نظیر نشست‌هایی با موضوع والدگری و عصر دیجیتال و ارتباط موثر با کودک و نوجوان و....برگزار کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان اضافه کرد: با توجه به حضور کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کوی پلیس و پارک لاله این مراکز نیاز به بهسازی و فضاسازی مناسب دارد تا فضای بصری شایسته کودکان و نوجوانان داشته باشد.

پشتکوهی با اعلام همکاری با شهرداری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: به منظور فرهنگ‌سازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در سطح شهر، کانون پرورش فکری می تواند نشست‌های آموزشی برای پیشگیری و کنترل این آسیب‌ها با حضور والدین و اعضا برگزار کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با اشاره به پیشینه همکاری‌های شهرداری منطقه با مراکز کانون پرورش فکری در مرکز کوی پلیس و پارک لاله از اثربخشی فعالیت های کانون در سال گذشته در فرهنگ سازی شهری به عنوان ابزاری موثر در پیشگری از آسیب ها در سطح شهر نام برد.

به گزارش ایبنا، در این بازدیدها، امید آرمات شهردار منطقه۳ بندرعباس در رنگ آمیزی محوطه بیرونی و بهسازی فضای درونی مرکز فرهنگی هنری پارک لاله و حمزه عمرانی شهردار منطقه چهار بندرعباس در ایجاد فضای سبز مناسب برای مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس قول مساعد دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها