جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
تازه‌ترین ترانه‌ام را برای خلیج‌فارس سروده‌ام

هرمزگان - یک ترانه‌سرای هرمزگانی گفت: تازه‌ترین ترانه‌ام را برای خلیج‌فارس سروده‌ام.

محمدعلی قویدل فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از انتشار دو ترانه جدید و تازه‌ترین ترانه‌اش به نام خلیج‌فارس خبرداد و گفت: این اثر به مناسبت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج‌فارس توسط یک گروه هنری خوانده می‌شود.

این شاعر پیشکسوت هرمزگانی با اشاره با بیش از نیم قرن پیشینه فعالیت فرهنگی و ادبی اش افزود: در ۲۰ روز آغاز سال ۱۴۰۳ دو ترانه «غار ازنُم» با صدای امیر مقیمی و «فراق» با خوانش سعید غیبی هر دو به گویش بندری وارد بازار موسیقی شد.

قویدل فرد ادامه داد: در اردیبهشت‌ماه نیز ۷ ترانه بومی تازه منتشر خواهد شد که شاخص‌ترین آن‌ها «صفای شهر بندر» و «نقش ستاره» هستند و همچنین یک ترانه به پیشنهاد شهردار قشم درباره شناسنامه این شهرستان و جاذبه‌های گردشگری آن سروده‌ام که به زودی منتشر می‌شود.

این معلم کهنه‌کار بندرعباسی اضافه کرد: علی رغم اینکه تمرکزم روی فرهنگ بومی است اما ترانه‌های فارسی زیادی دارم که آخرین ترانه‌ام نیز امروز صبح حین پیاده روی سرودم.

این بازیگر مشهور با اعلام اینکه امسال نیز پیشنهادات فراوان بازیگری دارم، گفت: تا الان برای بازی در ۴ فیلم سینمایی و ۳ سریال و همچنین یک نمایش طنز پیشنهاد داشته‌ام که از هفته آینده مذاکرات مان را برای انجام آن‌ها آغاز می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها