پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
خادمان عرصه کتاب و نویسندگان بومی شاهرود تقدیر می‌شوند

شاهرود - فرماندار شاهرود از تقدیر از خادمان عرصه کتاب و نویسندگان بومی به عنوان یکی از برنامه‌های انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود در سال جاری نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از شاهرود، ابوطالب جلالی ظهر پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری ز تقدیر خادمان عرصه کتاب و نویسندگان بومی به عنوان یکی از برنامه های انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود در سال جاری نام برد.

وی همچنین خواستار برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تجلیل مقام کتابداران، ناشران و فعالان حوزه کتابخوانی در شاهرود شد و افزود: این اقدامات سبب افزایش انگیزه در بین فعالان عرصه کتاب می شود.

معاون استاندار سمنان تجلیل از خادمان فرهنگ را الگو سازی برای جوانان و نوجوانان دانست و تاکید کرد: نویسندگان بومی و آثار آنها در مجموعه های فرهنگی و آموزشی، به جوانان شناسانده شود.

جلالی با بیان اینکه نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در سال گذشته مصوباتی داشت که باید اجرای آنها مورد پیگیری جدی دستگاه های عضو قرار گیرد، ابراز کرد: نیازمند اجرای برنامه های ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان هستیم.

وی در ادامه بر ضرورت نتیجه‌بخشی مصوبات انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شد و افزود: در زمینه اجرای مصوبات انجمن های کتابخانه های عمومی شهرستان می بایست از همه ظرفیت ها به ویژه خیران حوزه کتاب و مطالعه کمک گرفت.

فرماندار شاهرود همچنین خواستار استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگ شهرستان برای ترویج مطالعه و کتابخوانی بین نسل جوان شد و افزود: برنامه‌ریزی مدون در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها