پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کتاب «خواهرم پرنده شد» توسط کودکان ارومیه‌ای خوانش می‌شود

آذربایجان‌غربی- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با روز قدس خوانش اشعار کتاب« خواهرم پرنده شد» که مجموعه شعری برای کودکان غزه است، برگزار می‌شود.

زهرا آبسوران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: همزمان با روز قدس خوانش اشعار کتاب «خواهرم پرنده شد» که مجموعه شعری برای کودکان غزه است، برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی افزود: برپایی نمایشگاه نقاشی از آثار کودکان در خصوص فلسطین، ایستگاه نقاشی و کارگاه کاردستی ساخت شمع با عنوان «در سوگ کودکان غزه» از جمله دیگر برنامه‌ها در حاشیه راهپیمایی روز قدس است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی همه ساله این ایستگاه فرهنگی را در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌کند.

آبسوران گفت: در ۳۵ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیش از ۳۰۰ هزار جلد کتاب وجود دارد که همه کودکان و نوجوانان می‌توانند به صورت امانت از این کتاب‌ها استفاده کنند.

آبسوران اجرای طرح یک لقمه کتاب با مشارکت کمیته امداد استان، انعقاد تفاهمنامه با آموزش و پرورش استثنایی، ارسال ۱۲ هزار کتاب به مراکز کانون همزمان با روز ادبیان کودک در مرحله اول و ۳ هزار جلد کتاب در مرحله دوم، برگزاری طرح کتابخوانی خیابانی در مناطق کم برخوردار، حاشیه‌نشین و روستاها، ساخت چندین تیزر معرفی کتاب از طریق انتشارت کانون و پخش در شبکه استانی و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان در قالب طرح پویش کتابخوانی را از جمله فعالیت‌های دیگر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان کرد.

برچسب‌ها

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها