چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
شهرستان شاهرود میزبان طرح قرآنی «بشری» شد

سمنان- رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای طرح بشری در شهرستان شاهرود در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، مجتبی نورمحمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مجموعه ارشاد اسلامی سمنان، با بیان اینکه طرح ملی بشری به مدت سه روز در شهرستان شاهرود برگزار می شود، تاکید کرد: این طرح شامل دو روز آموزش تئوری و یک روز آزمون عملی خواهد بود.

وی با بیان اینکه سی ام و سی و یکم فروردین آزمون های تئوری طرح بشری در شهرستان شاهرود برگزار می شود، افزود: یکم اردیبهشت ماه نیز روز برگزاری آزمون عملی این طرح خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: فرصت ثبت نام در این طرح برای علاقه‌مندان ۴۸ ساعت قبل از اولین آزمون است.

نورمحمدی با بیان اینکه وبسایت موسوم به «حمد» مکان ثبت نام این مسابقه بزرگ قرآنی است، ابراز کرد: علاقه‌مندان می توانند به اداره ارشاد اسلامی شاهرود نیز مراجعه و یا با اداره امور قرآن اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه طرح بشری تا کنون در سمنان و دامغان برگزار شده است، افزود: شاهرود سومین شهرستان میزبان این طرح قرآنی است.

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه موضوع طرح بشری برگزاری دوره آموزشی تربیت مربیان قرآن است، گفت: در استان سمنان استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها