دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کسب ۵ رتبه توسط اعضای کانون در پویش ملی «خوانش کتاب»

آذربایجان‌غربی - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: پنج عضو کودک و نوجوان کانون استان در مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» برگزیده شدند.

زهرا آبسوران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، با بیان اینکه ۲۰۰ کودک و نوجوان از استان آذربایجان‌غربی در پویش ملی «خوانش کتاب» حضور داشتند، اظهار کرد: از این تعداد ۵ عضو کودک و نوجوان کانون استان در مرحله اول این پویش برگزیده شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی افزود: در بخش «۱۰۰ ثانیه با کتاب» دانش‌آموزان پایه اول تا ششم، بخشی دوست‌داشتنی از کتاب مورد علاقه خود را در قالب فیلمی که با موبایل ضبط کرده‌اند و در نهایت ۱۰۰ ثانیه برای دیگر هم‌سن‌سال خود معرفی کردند.

کسب ۵ رتبه توسط اعضای کانون در پویش ملی «خوانش کتاب»

وی ادامه داد: بر همین اساس و با اعلام نتایج این بخش در رده سنی کودک جانان حسین‌زاده از مجتمع شهید فرخی ارومیه و علی رواقی از مرکز محمدیار برگزیدگان مرحله اول این بخش معرفی شدند.

آبسوران ادامه داد: همچنین در بخش «روی خط کتاب» که اختصاص به پادکست‌، نماهنگ و کتاب صوتی‌های ساخته‌شده از سوی دانش‌آموزان نوجوان (دوره اول و دوم دبیرستان) داشت که در بخش نوجوانان هاله مولانی از میاندوآب، ماری بل اصلانی از مرکز شماره ۱ ارومیه و دینا بنفشی از مرکز شماره ۲ مهاباد برگزیدگان مرحله اول این بخش هستند.

کسب ۵ رتبه توسط اعضای کانون در پویش ملی «خوانش کتاب»

تجهیز مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به بیش از هزار جلد کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با اشاره به تجهیز کتاب مراکز کانون نیز گفت: طی دو مرحله هزار و ۳۰۰ جلد کتاب و سرگرمی با ۱۶ عنوان در بین ۳۵ مرکز استان توزیع شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ مطالعه و ترغیب کودکان و نوجوانان به امر کتابخوانی از رسالت‌های اصلی کانون است که طی فعالیت‌های عمومی، به شکل مداوم و در طول سال اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها