شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کتاب «رقص آب و رنگ» منتشر شد

کتاب «رقص آب و رنگ» با عنوان نقاشی با آبرنگ به تصویرگری نیما کراچی در نوبت اول 1402 در 100 نسخه به همت انتشارات نارون دانش به قیمت 150 هزار تومان در بازار کتاب به فروش می‌رسد.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): کتاب «رقص آب و رنگ» با عنوان نقاشی با آبرنگ به تصویرگری نیماکراچی در نوبت اول ۱۴۰۲ در ۱۰۰ نسخه و ۳۷ صفحه به همت انتشارات نارون دانش به قیمت ۱۵۰ هزار تومان در بازار کتاب به فروش می‌رسد.

کتاب «رقص آب و رنگ» تمام تصویر است و تصویرگر در ابتدای کتاب به معرفی کوتاهی از نقاشی با آبرنگ و زیبایی و لطافتی که در آن همراه است می‌گوید.

در قسمتی ابتدایی کتاب از زبان تصویرگر می‌خوانیم: «آبرنگ هنری است زیبا و منحصر به فرد که آنچه را از خیال بر قلم مو می‌لغزد، با ظرافت و چابکی به آفرینش پیوند می‌زند و با تبدیل آهنگ درون به نت‌های رنگی، به کاغذ، بعد و عمق می‌بخشد».

«آبرنگ کمپوزیسیونی است شفاف و پاک، حاصل از رد رقص قلم مو بر سپیدی کاغذ، این تکنیک تنوعی است بی‌نهایت که از رنسانس تا انتزاعی‌های جسورانه و رنگارنگ، هنرمندان مدرن را در بر می‌گیرد و به صبر، مهارت و خلاقیت نیاز دارد به گونه‌ای که اشتباه و تکرار را بر نمی‌تابد و رنگ را پالوده می‌پسندد».

تصاویر کتاب «رقص آب و رنگ» برگرفته از تصاویر عمارت‌ها، ساختمان و مکان‌هایی است که نشان از علایق و دغدغه‌مندی تصویرگر را می‌رساند چرا که هر تصویر نشان از ذهن آفریننده‌ای است که آن را خلق می‌کند. این کتاب با توجه به تصویری بودنش می‌تواند به روحیات درونی تصویرگر برگردد و استفاده از تکنیک آبرنگ می‌تواند نشانی از ظرافت و شفافیت درونی هر انسانی باشد.

این کتاب با توجه به اینکه تمام تصویر است و هیچ گونه متنی در آن درج نشده است برای نقاشان و هنرآموزان این تکنیک مناسب و قابل استفاده می‌باشد.

کتاب «رقص آب و رنگ» با موضوع نقاشی با آبرنگ به تصویرگری نیماکراچی در نوبت اول ۱۴۰۲ در ۱۰۰ نسخه و ۳۷ صفحه به همت انتشارات نارون دانش منتشر و به قیمت ۱۵۰ هزار تومان در بازار کتاب به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها