شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
مراسم بزرگداشت حکیم نظام گنجوی در زنجان برگزار شد

زنجان-مراسم بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» با همکاری انجمن ادبی صراط و موسسه فرهنگی بینات در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، مراسم بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» با همکاری انجمن ادبی صراط و موسسه فرهنگی بینات در فرهنگسرای امام (ره) برگزار شد.

در این برنامه که با سخنرانی قربان ولئی استاد و مدرس دانشگاه شروع شد به بررسی دیدگاه‌ها و اندیشه‌های حکیم و جنبه‌های تربیتی و تاثیر آن پرداخته شد.

مراسم اختتامیه استانی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه استانی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با تقدیر از ۱۲۴ برگزیده در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی به میزبانی کتابخانه عمومی علامه شیخ عبدالکریم زنجانی برگزار می‌شود که در بخش استانی این دوره در مجموع ۱۲۴ برگزیده در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر خواهند شد.

جشنواره کتابخوانی رضوی که از ششمین دوره خود زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده، طی ۷ دوره اخیر با افزایش چشمگیر آمارهای کمی و کیفی همراه بوده، می‌تواند نقش مهم و قابل ملاحظه در ترویج و گسترش و تعمیق فرهنگ پربار رضوی و ولایی ایفا کند.

ششمین دوره این جشنواره با مشارکت بیش از ۲۳۵ هزار نفر، هفتمین دوره با مشارکت بیش از ۶۴۸ هزار نفر، هشتمین دوره با مشارکت بیش از ۵۵۸ هزار نفر، نهمین دوره با مشارکت بیش از یک میلیون و ۳۶۴ هزار نفر، دهمین دوره علی رغم مشکلات همه‌گیری کرونا به صورت مجازی بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر و در یازدهمین دوره بیش از یک میلیون نفر مشارکت داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط