چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
آثار نویسنده لرستانی حمایت می‌شود

لرستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از حمایت از آثار «نسرین یحیی‌بیگی» نویسنده لرستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، اعظم روانشاد روز چهارشنبه در دیدار با نسرین یحیی‌بیگی نویسنده خاطرات شهدای دهه کرامت لرستان که به مناسبت هفته شهید برگزار شد، از حمایت آثار این نویسنده لرستانی خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه کتاب به عنوان رسانه‌ای مکتوب و ماندگار از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، برای فراهم کردن بستر مناسب برای تالیف، تدوین و انتشار کتاب به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده وظیفه خود می‌داند تا جایی که می‌تواند از تالیف، تدوین و چاپ کتاب در قالب‌های مختلف حمایت کند.

روانشاد با بیان اینکه نوشتن خاطرات شهدای دهه کرامت اتفاقی نو در استان بوده است، افزود: دغدغه‌مندی خانم یحیی‌بیگی در این زمینه قابل تقدیر و ارزشمند است.

آثار نویسنده لرستانی حمایت می‌شود

نسرین یحیی‌بیگی تاکنون پنج کتاب «فقط یک نگاهت جنون می‌سازد»، «بی‌قرارم»، «رهبر، جان من است»، «شبنم سفید» و «چادر خاکی مادرم» با موضوع زندگی‌نامه و خاطرات شهدای دهه کرامت را به چاپ رسانده است.

این کتاب‌ها حاصل ۱۲ سال تحقیق و مصاحبه است که با زبان محاوره برای ارتباط بیشتر نسل جوان با این کتاب‌ها نگاشته شده‌اند.

یحیی‌بیگی متولد ۱۳۶۴ و مادر دو پسر ۸ و ۴ ساله است که زندگی‌نامه و خاطرات ۱۸ شهید دهه کرامت لرستان را در دست چاپ دارد و تاکنون ۵ جلد آن به چاپ رسیده است.

در این دیدار از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از نسرین یحیی‌بیگی تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها