چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
معرفی بازی‌ «مکعب قصه‌گویی» به کودکان البرز/ خلق فی‌البداهه قصه با کلمات

البرز - رویداد آشنایی با بازی‌های کارآفرینی با حضور یکی از کارآفرینان بومی البرز برگزار و کودکان استان با بازی‌های مختلفی از جمله مکعب قصه گویی آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، مهدی مکتبی کارآفرین در خصوص این بازی‌ها و خلاقیت آن برای کودکان و نوجوانان حاضر در این نشست که در مرکز شماره ۴ کانون کرج، برگزار شد، هدف از این بازی‌ها را افزایش مهارت‌های مختلف کارآفرینی (نرم، سخت) مثل مهارت‌های ارتباطی (خلق فی البداهه قصه با کلمات)، حل مسئله، فروش، بازاریابی، افزایش تمرکز و … دانست.

این کارآفرین از کودکان و نوجوانان خواست تا با استفاده از مهارت‌های فردی و استفاده از توان و ظرفیت‌های گروهی اقدام به خلق بازی‌های فرهنگی برای رشد مهارت‌ها کنند.

این رویداد با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با کارآفرینی از طریق تولید بازی‌های فرهنگی، با حضور مهدی مکتبی، مدرس دانشگاه و از کارآفرینان بومی استان اجرا شد.

بازی مکعب قصه‌گویی از سری بازی‌های افزایش خلاقیت و قدرت بیان بوده و شامل ۹ مکعب است که روی هر وجه آن تصویر متفاوتی نقش بسته است و به وسیله این مکعب‌ها و با جمله جادویی «یکی بود یکی نبود» وارد جهانی پر از جذابیت و خلاقیت می‌شویم.

بازی مکعب‌های قصه گویی به صورت‌های مختلفی می‌تواند بازی شود و برای افزایش سرعت عمل، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت بازیکنان مورد استفاده قرار گیرد.

در بازی شیر مرغ هم بچه‌ها با استفاده از کلمات روی کارت‌ها و خلق جملات بداهه با هم بازی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها