دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
۲ قصه‌گوی هرمزگانی برگزیده شدند

هرمزگان - در مسابقه کشوری با شعار «قصه‌ امید بگو، جایزه امید بخش بگیر!»، دو قصه‌گوی هرمزگانی برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در بین برگزیدگان مسابقه قصه‌گویی امید با رای هیئت داوران، عفت تفضلی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری مجتمع آفرینش بندرعباس و آناهیتا محلفی عضو پیشین کانون هرمزگان در این مسابقه رتبه برگزیده را دریافت کردند.

این رویداد، توسط موسسه توکا انوشه دستان پرداز و با حمایت شرکت ایوان فرش و جهاد دانشگاهی مشهد در فرهنگسرای فردوسی این شهرستان برگزار شد و با استقبال قصه‌گویان، دانشجویان، اساتید، علاقمندان به حوزه ادبیات کودک و خانواده‌ها همراه بود.

این مسابقه که با شعار «قصه امید بگو، جایزه امید بخش بگیر!» و برای دومین سال برگزار می‌شود در دی ماه فراخوان خود را در رسانه‌ها و گروه‌ها و در میان قصه‌گویان منتشر کرد و تا ۵ اسفند ۱۴۰۲ هم مهلت ارسال اثر داشت.

برای شرکت در این مسابقه، کافی بود قصه‌ای با موضوع امید از میان کتاب‌ها یا زندگی واقعی قصه‌گو و یا اطرافیان انتخاب شده و سپس فیلم قصه‌گویی برای موسسه توکا انوشه دستان‌پرداز ارسال می‌شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با ارسال این فراخوان ۸۰ قصه از ۷۵ قصه‌گو، در این مسابقه شرکت کردند که این قصه‌ها در دو مرحله، ارزیابی و داوری شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها