یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
گرمسار میزبان جشنواره تئاتر خیابانی راه ابریشم شد

سمنان- مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری پنجمین دوره جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم در شهرستان گرمسار خبر داد.

فرشید فلاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از میزبانی گرمسار در جشنواره تئاتر خیابانی راه ابریشم خبر داد و ابراز کرد: پنجمین دوره جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم از دوشنبه ۲۱ اسفند آغاز می شود.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره بیست و پنجم اسفند ماه برگزار می شود، افزود: این جشنواره با عنوان لاله های سرخ با استقبال خوب گروه‌های نمایشی نیز همراه شده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: پاساژ متقی، پارک شیلات، گلزار شهدا، میدان شهدا و مدرسه بوستان دانش گرمسار میزبان اجراهای گروه های مختلف از سراسر استان سمنان است.

فلاح با بیان اینکه جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان روز بیست و یکم اسفند ماه با اجرای نامه گمشده اثر محمد علی دانشگر آغاز می‌شود، ابراز کرد: نمایش عکس از محمد ستوده فلاح، من و مین از علی نوروزیان، تکرار از جمشید خانیان و یک اتفاق ساده اثر سعید شاهچراغ از دیگر آثار این جشنواره هستند.

وی افزود: در این جشنواره همچنین سحر مار افسای اثر حسین حسام نژاد، نقل حاج قاسم اثر امیر حسین دلارام، چرا امروز اثر علی شاهچراغ نیز به نمایش در می آید و نفرات برتر تقدیر خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هر گروه در مدت برگزاری جشنواره سه نوبت اجرا خواهد داشت، ابراز کرد: تلاش کردیم تا اجراها در مناطق کمتر برخوردار باشد که مردم این مناطق نیز لذت تماشای نمایش ها را بهتر درک کرده و با تئاتر نیز آشنا شوند.

نفرات برتر این جشنواره به رقابت های منطقه ای اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها