یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
مجموعه ۱۹جلدی «دانشجویان کوچک» منتشر شد

مجموعه ۱۹جلدی «دانشجویان کوچک» اثر جمعی از نویسندگان با ترجمه محمدحسام برجیسیان از سوی کتاب‌های بنفشه (کودک و خردسال انتشارات قدیانی) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیا می‌توان مسائل پیچیده را برای کودک گفت؟ آیا کودک توان درک علوم پیچیده را دارد؟ مثلاً آیا کودک می‌تواند از علم «فیزیک هسته‌ای» سر در بیاورد؟

تمام سوال‌های بالا را می‌توان این‌گونه پاسخ داد: بله. کودک می‌تواند مسائل پیچیده را درک کند و بیاموزد به شرط اینکه به شیوه‌ای «ساده و قابل درک و متناسب با سنش» آموزش ببیند.

مجموعه ۱۹جلدی «دانشجویان کوچک» منتشر شد

مجموعه ۱۹جلدی «دانشجویان کوچک» منتشر شد

مجموعه ۱۹جلدی «دانشجویان کوچک» منتشر شد

مجموعه ۱۹ جلدی «دانشجویان کوچک» با همین هدف تلاش کرده است علومی پیچیده مانند فیزیک، شیمی، اطلاعات کوانتومی، رباتیک و.... را با بیانی ساده همراه تصویر به کودک بیاموزد و در ذهنش جرقه‌ای ایجاد کند؛ جرقه‌ای که می‌تواند در آینده او را به انیشتین بعدی بدل کند. مجموعه «دانشجویان کوچک» به والدین نیز یاد می‌دهد چگونه ایده‌های بزرگ را به مفاهیم قابل درک ساده‌سازی کنند.

کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) «دانشجویان کوچک» را در ۱۹ جلد و سه مجموعه در قطع خشتی کوچک و هر کدام به بهای ۱۱۰ هزار تومان برای کودکان بالاتر از ۶ سال منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط