سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
«۳ ماجرای باورنکردنی جِیک‌کِیک؛ هیولای فوتبالیست» منتشر شد

کتاب «۳ ماجرای باورنکردنی جِیک‌کِیک؛ هیولای فوتبالیست» به قلم مایکل براد با ترجمه مازیار موسوی از سوی کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه «ماجرای باورنکردنی جِیک‌کِیک» نوشته مایکل براد، داستان‌هایی جذاب و کودکانه درباره پسری به اسم جیک‌کیک دارد که اتفاقات خنده‌دار و هیجان‌انگیزی برایش می‌افتد. در هر جلد از این مجموعه، سه ماجرای عجیب و خارق‌العاده وجود دارد. شخصیت اصلی این مجموعه پسربچه‌ای شیطان و بازیگوش است. او در هر داستان با اتفاقی ترسناک و باورنکردنی روبه‌رو می‌شود و از آنجا که هیچ‌کس حرفش را باور نمی‌کند، مجبور است به تنهایی آن را حل کند.

در معرفی این جلد از مجموعه آمده است: «همه‌ی داستان‌ها را خودم نوشته‌ام و تمام نقاشی‌ها را هم خودم کشیده‌ام. نامِ من جیک‌کیک است و اینها سرگذشت من هستند. همه‌ی این داستان‌ها واقعیت دارند، اما مطمئنم که حرفم را باور نمی‌کنید. راستی، هیچ‌وقت پاگُنده‌ای را دیده‌اید که فوتبال بازی کند؟ خیلی پشمالو است و پاهایش خیلی بزرگ‌اند! هیچ‌وقت یکی هیولای دریایی ساندویچ‌هایتان را خراب کرده است؟ مامان خیلی عصبانی شد!

یا آیا هیچ‌وقت در قطارِ اشباح، با یک شبحِ واقعی مواجه شده‌اید؟ هوووووو!

ماجراهایی که برای من اتفاق می‌افتند باورنکردنی‌اند!»

بخشی از متن کتاب:

«نفس‌زنان به او گفتم: «پس تو یک پاگنده‌ای!»

جواب داد: «بله! من یک پاگنده‌ام! تو که قصد فرار نداری. داری؟»

گفتم: «نه، گمان نکنم. اسم من جِیک است.»

پاگنده گفت: «اسم من هم پاکوچولو است.»

فکر کردم دارد شوخی می‌کند. با خنده پرسیدم: «پاکوچولو؟»

او گفت: «اسمم واقعاً پاکوچولو است، چون اندازه‌ی پاهایم برای یک پاگنده اندکی کوچک است.»

کتاب «۳ ماجرای باورنکردنی جِیک‌کِیک؛ هیولای فوتبالیست» به قلم مایکل براد با ترجمه مازیار موسوی را کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) در ۱۴۴ صفحه مصور، شمارگان هزاروصد نسخه و به بهای ۶۰ هزار تومان ویژه کودکان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط