یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
نشست تخصصی  «آینده موسیقی ایران در افق ۱۴۲۰» برگزار می‌شود

اداره پایش تحولات و نوآوری‌های هنر معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر، نشست تخصصی با عنوان «آینده موسیقی ایران در افق ۱۴۲۰»، همراه با حضور پژوهشگران حوزه موسیقی و آینده‌پژوهی برگزار می‌کند.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): اداره پایش تحولات و نوآوری‌های هنر معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر، نشست تخصصی با عنوان «آینده موسیقی ایران در افق ۱۴۲۰»، همراه با حضور پژوهشگران حوزه موسیقی و آینده‌پژوهی برگزار می‌کند.

این نشست به‌عنوان، سومین نشست تخصصی «آینده موسیقی ایران در افق ۱۴۲۰»، اختصاص دارد و با حضور شاهین فرهت به‌عنوان عضو پیوسته این فرهنگستان، در سالن گلستان هنر برگزار می‌شود، همچنین جناب آقای احد رضایان قیه‌باشی، به‌عنوان آینده‌پژوه و عضو هیئت‌علمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران، به سخنرانی می‌پردازد.

گفتنی است نشست تخصصی «آینده موسیقی ایران در افق ۱۴۲۰»، دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست تخصصی می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر (عج) پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، طبقه سوم، سالن گلستان هنر مراجعه نمایند و یا از طریق لینک مجازی به نشانی https//b2n.ir/K49672 به این نشست متصل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها