چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
دورهمی «بچه‌های رستا» برای کتابخوانی برگزار می‌شود

فرهنگسرای نهج‌البلاغه ۲ ویژه برنامه «بچه‌های رستا» و «دورهمی نوجوانان کتابخوان» را تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فرهنگسرای نهج‌البلاغه میزبان دو ویژه برنامه برای نوجوانان است و نشست «بچه‌های رستا» و «دورهمی نوجوانان کتابخوان» به همت این مرکز فرهنگی هنری برگزار می‌شود. دوازدهمین جلسه از سلسله نشست‌های گفت‌وگومحور نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» پنج‌شنبه ۱۰ اسفند از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود

موضوع اصلی این جلسه «فرد یا جمع‌گرایی در فرهنگ ایرانی» است که با محوریت نقش مردم یک جامعه در سعادت یا شکست آن برگزار می‌شود. شاهین رفیع، کارشناس و کنشگر حوزه نوجوان مهمان این برنامه است و به سوالات نوجوانان درباره موضوع مذکور پاسخ می‌دهد.

ازجمله محورهای گفت‌وگو در این برنامه می‌توان به نقش مردم در جامعه، تاثیرپذیری و تاثیرگذاری مردم و جامعه، کنشگری مردم در جامعه، فردگرایی یا جمعی بودن و.... اشاره کرد. برنامه دیگر فرهنگسرای نهج‌البلاغه ویژه نوجوانان، دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران در قالب چالش ۰۲ است که طی آن گروهی از نوجوانان به معرفی بهترین کتاب خوانده شده خود در سال ۱۴۰۲ می‌پردازند.

گفت‌وگو درباره موضوعات این کتاب‌ها و معرفی کتاب‌ها به یکدیگر بخش اصلی این جلسه است. براساس این گزارش، این دو ویژه برنامه پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ تا ۱۲ به‌صورت پشت سر هم در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود. از عموم نوجوانان دعوت می‌شود تا در این برنامه‌ها شرکت کنند. فرهنگسرای نهج‌البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها