چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
تعداد منابع دیداری و شنیداری کتابخانه میرداماد گرگان به ۱۲۹۲ عنوان رسید

گلستان- مدیر موسسه فرهنگی و کتابخانه میرداماد گفت: تعداد منابع دیداری و شنیداری موسسه فرهنگی و کتابخانه میرداماد گرگان به ۱۲۹۲ عنوان رسید.

احمد خواجه نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، گفت: تعداد منابع دیداری و شنیداری موسسه فرهنگی و کتابخانه میرداماد در گرگان به یک زهار و ۲۹۲ عنوان رسید و این منابع به‌صورت جدا و یا همراه کتاب‌های خریداری و اهدایی به بخش سمعی و بصری اضافه می‌شوند.

وی افزود: این نوع از منابع شامل کلیه منابع اطلاعاتی بوده که در قالب‌های مختلف به‌صورت دیداری و شنیداری قابل‌استفاده مراجعین است.

خواجه نژاد ادامه داد: از مهم‌ترین این نرم‌افزارها در حوزه هنر و موسیقی می‌توان به آثار استاد محمدرضا لطفی اشاره کرد. همچنین تفاسیر جامعه نور و تبیان و آثار اساتید معتبر کشوری در کنار آرشیو کامل روزنامه اطلاعات از سال ۱۳۱۳ تا ۱۴۰۲ نیز در این مجموعه به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه با گسترش روش‌های تحقیق و مطالعه و استفاده از شیوه‌های نوین، استقبال پژوهشگران از منابع دیجیتال و الکترونیک افزایش‌یافته است، گفت: کتابخانه میرداماد باهدف بهبود خدمات علمی، فرهنگی و پژوهشی خود در کنار کتاب‌های چاپی اقدام به غنی‌تر کردن منابع دیداری و شنیداری کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها