یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
برپایی عصر شعر با موضوع «انتظار» در همدان/ پیش‌بینی غرفه‌ کتاب در موکب‌های اعیاد شعبانیه

همدان - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان از برپایی عصر شعر با موضوع «انتظار» در همدان خبر داد و گفت: غرفه‌هاب کتاب در موکب‌های اعیاد شعبانیه نیز پیش‌بینی شده است.

محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، با اشاره به برگزاری جشن محلات در فرهنگسراها اعم از فرهنگسرای مدنی، پرواز، ولایت و تالار قرآن اظهار کرد: برگزاری برنامه‌هایی نظیر راه‌اندازی کارناوال شادی، برگزاری عصر شعر با موضوع انتظار و رونمایی از کتاب در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در اعیاد شعبانیه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در دستور کار است افزود: جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت امسال برای دومین بار در ستاد مردمی ملت امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان به برگزاری برنامه‌های متعددی اعم از برگزاری گروه سرود سلام فرمانده و برنامه‌های شاد و مهیج ویژه کودکان و نوجوانان در این ایام اشاره کرد و گفت: تمام تلاش سازمان فرهنگی شهرداری این است که علاوه بر برگزاری جشن‌هایی به ویژه در پیاده‌راه اکباتان در محلات شهر نیز این اتفاق مهم رقم بخورد.

وی با اشاره به اجتماع بزرگ خانوادگی ویژه دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در روز هفتم اسفندماه عنوان کرد: با راه‌اندازی کارناوال شادی با کمک چهار دستگاه اتوبوس به اجرای این برنامه‌های شاد در سطح شهر می‌پردازیم.

رجبی با اشاره برپایی ۵۰ موکب به منظور برگزاری اعیاد شعبانیه در سطح شهر گفت: برپایی غرفه‌های کتاب و محصولات فرهنگی نیز در این موکب‌های پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها