یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
اجتماع کتاب محور نوجوانان مهدوی در هرمزگان

هرمزگان - اداره کتابخانه‌های شهرستان بندرعباس به میزبانی کتابخانه فرهیختگان ایسین، جشن میلاد منجی دوعالم حضرت مهدی (عج) را با حضور نوجوانان مهدوی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در بندرعباس، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرعباس گفت: همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج)، جشنی در کتابخانه فرهیختگان ایسین با حضور جناب سروان کریم اسلامی فرمانده حوزه امام جواد (ع) ایسین، حجت الاسلام اصغر لیاقت امام جماعت روستای پشته ایسین و با حضورجوانان هرمزگانی برگزار شد.

شیبانی بیان کرد: در ابتدای برنامه جناب سروان کریم اسلامی گفت: ما باید در حوزه دینی با آثار مکتوب و کتب معتبر دینی و ملموس به پرسش‌ها پاسخ دهیم تا جوانان ما درباره مذهب اطلاعات کامل و جامعی داشته باشند و بایسته است که جلسات پرسمانی برگزار شود.

در ادامه حجت الاسلام اصغر لیافت بیان کرد: زمین نباید از حجت خدا خالی بماند و هیچ شکی در زنده بودن امام زمان وجود ندارد و به پرسش و پاسخ با جوانان پرداخت و کتاب‌هایی نیز در همین راستا معرفی کرد.

وی در پایان گفت: مولودی خوانی، مسابقه شاد و اجرای نمایش طنز، اهدای کتاب و بخش‌های کتاب محور از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها