شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
اجرای پویش حفظ جمعی هرماه یک سوره قرآن کریم در زنجان

زنجان- پویش حفظ جمعی هر ماه یک سوره قرآن کریم در استان زنجان آغاز و مرحله نخست آن به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری؛ در زمینه توسعه و ترویج حفظ قرآن کریم، مسابقه پویش جمعی هر ماه یک سوره از قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت متبوع و سازمان تابع برگزار شد.

این آزمون با محوریت حفظ سوره‌های قرآن کریم برگزار و به افرادی که در آن موفق شوند هدیه نقدی تعلق گرفت و طبق برنامه‌ریزی این آزمون هر ماه اجرایی در قالب حفظ سوره‌های مختلف قرآن برگزار می‌شود.

نوجوان زنجانی برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی شد

در قالب هنرهای دیجیتال؛ پارمین سلیمانی از زنجان برگزیده ملی دوزادهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

پارمین سلیمانی، عضو نوجوان کتابخانه مهدوی زنجان در بخش هنرهای دیجیتال دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، به‌عنوان برگزیده ملی معرفی و تقدیر شد.

همزمان با مراسم اختتامیه ملی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

دوره آموزشی «عکاسی مقدماتی» برگزار می‌شود

به منظور تحقق عدالت اجتماعی، دوره آموزش عکاسی مقدماتی با حضور مهدی خدایی (استاد مجرب و باسابقه) همراه با ۵۰ درصد تخفیف ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر زنجان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی عکاسی مقدماتی در ۱۲ جلسه پیرامون شناخت و طبقه بندی دوربین های عکاس، معرفی انواع لنزها و کاربرد آنها در گونه های مختلف عکاسی، روش های فوکوس کردن، شناخت دیافراگم، تنظیمات و نقش مهم آن در عکاسی، شناخت شاتر، تنظیمات و نقش مهم آن در عکاسی، حساسیت در عکاسی، تاثیر تراز سفیدی برگزار می‌شود.

نور سنجی مناسب، آشنایی با تنظیمات دوربین‌های دیجیتال، آشنایی با فیلترها،، کاربرد فلاش در عکاسی، نقش سلف تایمر در عکاسی، آشنایی با کادر بندی، ترکیب بندی صحیح، زیبا شناسی تصویر، نمایش عکس و عکاسی عملی (نور سنجی و کادر بندی) از دیگر موضوعاتی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط