شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
زنجان میزبان نمایشگاه قرآن می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده؛ نمایشگاه قرآن همزمان با ماه رمضان برگزار می‌شود.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود که مهمترین آن نمایشگاه قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآنی مذکور از ۱۲ تا ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب دایر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در قالب کتاب‌های نفیس قرآنی، تاریخی، کتاب‌های موضوعی عفاف و حجاب برگزار می‌شود، افزود: همچنین یک بخش ویژه کودکان در قالب نقاشی و قصه‌گویی، ارائه اقلام فرهنگی به کودکان نیز ایجاد خواهد شد.

علی اکبری ادامه داد: برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای نمایش، برگزاری عصر شعر، اکران فیلم‌های کوتاه، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، غرفه حجاب و عفاف، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست‌های علمی و فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که در ماه رمضان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه‌های کتب علوم قرآنی، محافل انس با قرآن، مسابقات قرآنی و محافل ادبی - قرآنی در مراکز شهرستان‌ها به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته برای اجرا در ماه رمضان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط