سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
نمایشگاه کتاب زنجان  سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب استانی سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از ملزومات بوده و در این رابطه از ابتدای سال تاکنون چندین نمایشگاه شهرستانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه درباره نمایشگاه کتاب استانی اعتبار مورد نظر تامین نشد، اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز این نمایشگاه در حدود ۲ میلیارد تومان برآورد شده بود که به علت محدودیت مالی محقق نشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: البته برنامه‌ریزی شده است که با تامین اعتبار مورد نظر این نمایشگاه سال آینده برگزار شود.

علی اکبری با بیان اینکه نمایشگاه‌های کتاب شهرستانی در حد کانون‌های مساجد و ادارات شهرستانی تا پایان سال برگزار خواهد شد، افزود: همچنین به صورت مشارکتی نیز نمایشگاه کتاب در روستاها برگزار می‌‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: البته همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب موضوعی در حوزه قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب کمک شایانی به ارتقای آگاهی جامعه می‌کند، اضافه کرد: نمایشگاه کتاب جایگاه ویژه‌ای در میان همه مردم به ویژه نخبگان، دانشجویان، دانشگاهیان و حوزویان دارد زیرا بازدیدکنندگان می‌توانند در این نمایشگاه، هرکتابی را که در کشور به چاپ رسیده باشد؛ دسترسی پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط