شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
کارگاه یک روزه داستان نویسی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: در آستانه هفته کتاب، کارگاه یک روزه داستان نویسی در زنجان برگزار می‌شود.

ایرانه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: این کارگاه با هدف تاکید بر اهمیت کشف و پرورش نگاه شخصی و چگونگی تالیف داستان‌های خلاق و با همکاری خانه کتاب و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‎ریزی انجام شده این کارگاه روز ۲۵ آبان ماه با حضور «ساسان ناطق» رگزار خواهد شد و شرکت عموم در آن آزاد است که البته افراد منتخب این دوره در هفدهمین دوره جلال احمد پذیرفته شده و در این دوره هم شرکت خواهند کرد.

حیدری به مباحث پیش‌بینی شده برای ارائه در این کارگاه اشاره کرد و گفت: چگونگی پرورش فکر اولیه، شکل گیری لحن و درونمایه و روش‌های انتقال اطلاعات در داستان از موضوعاتی است که در این کارگاه آموزش داده خواهد شد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در صورت استقبال از برگزاری این کارگاه؛ این برنامه‌ها استمرار داشته و در آینده کارگاه‌های پیشرفته نیز برگزار می‌شود.

وی به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته کتاب هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نمایشگاه کتاب استانی با حضور ۷۰ ناشر در حال برگزاری است.

حیدری اضافه کرد: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم؛ کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی به فروش می‌رسد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در طول هفته کتاب نیز به فراخور ظرفیت شهرستان‌های استان؛ نمایشگاه کتاب شهرستانی برای ایجاد عدالت فرهنگی دایر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها