جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
برپایی نمایشگاه کتاب در ۳ شهرستان استان زنجان

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در حال حاضر نمایشگاه کتاب در ۳ شهرستان استان زنجان دایر است.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در شهرستان زنجان نمایشگاه کتاب با ۳ هزار عنوان کتاب با موضوعات دفاع مقدس و مدافعان حرم، ادبیات، تاریخ، کودک و نوجوان، مذهبی، روانشناسی، تربیتی دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۲ بهمن دایر شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت، گفت: تخفیف نمایشگاهی کتاب‌ها ۵۰ درصد است و طبق هماهنگی نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۱ دایر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستانی در طارم خبر داد و افزود: این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آب‌بر دایر شده است.

علی اکبری ادامه داد: در نمایشگاه علاوه بر روزنامه‎های سال ۵۷ که مربوط به ورود امام خمینی (ره) و وقایع آن زمان بود؛ کتاب‌های تاریخی نیز در معرض دید عموم قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: همچنین کتاب‌های تاریخی و انقلابی، حوزوی، کودک و نوجوان نیز با ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه سومین شهرستان میزبان نمایشگاه کتاب ایجرود است، گفت: در ایجرود نیز نمایشگاه کتاب به همراه نمایشگاه نمایشگاه عکس و روزنامه های انقلاب تا پایان دهه فجر دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط