دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
نمایشگاه کتاب با ۵۰ هزار جلد در زنجان دائر شد

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه کتاب عمومی در آستانه هفته کتاب در زنجان دائر شد.

امراله حسنی در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در آستانه هفته کتاب نمایشگاه کتاب عمومی با چهار هزار عنوان و ۵۰ هزار جلد کتاب در شهر زنجان دایر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز دائر شده و تا ۲۲ آبان ماه به کار خود ادامه خواهد داد، افزود: ساعات بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ۹ صبح تا ۱۱ شب خواهد بود.

حسنی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۳۰ ناشر برتر از کل کشور حضور دارند، اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته کتاب‌های این نمایشگاه با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف ویژه به بازدید کنندگان ارائه می‌شود، اضافه کرد: بازدید عموم از این نمایشگاه آزاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: این نمایشگاه شامل کتاب‌های کودک و نوجوان، تاریخ، روانشناسی، سبک زندگی و جامعه شناسی، آموزشی، کمک درسی، کتب دینی و مذهبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، کودکان، تاریخ و ادبیات، جغرافیا، آشپزی و … است.

حسنی با اشاره به اینکه غرفه جانبی نیز در این نمایشگاه دایر شده است، اضافه کرد: عرضه اکسسوری مذهبی و همچنین اقلام فرهنگی از جمله لوازم التحریر نیز از دیگر اقلامی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه‌های کتاب استانی افزود: از ابتدای سال چند نمایشگاه کتاب برگزار شده است؛ چرا که برگزاری نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی را برای مردم فراهم می‌کند تا بتوانند با تازه‌های نشر آشنایی پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط