شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کتابخانه‌های زنجان میزبان جلسات «شرکت یا عدم شرکت در انتخابات»

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری؛ کتابخانه‌های زنجان میزبان جلسات « شرکت یا عدم شرکت در انتخابات» هستند.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در آستانه انتخابات مورد توجه است؛ افزایش مشارکت مردمی و استفاده از ظرفیت کتابخانه‌ها در این حوزه است، برهمین اساس تلاش شده با برگزاری جلسات عمومی این تبیین و روشنگری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا جلسات «شرکت یا عدم شرکت در انتخابات» در کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی این نشست‌ها در ۷ کتابخانه عمومی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه این نشست‌ها تا تاریخ هفتم اسفندماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: ایجاد فضای گفتگومحور و پاسخ‌دهی به سوالات و ابهامات ذهنی نوجوانان و جوانان، برگزاری پرشور انتخابات و افزایش مشارکت جوانان در این نشست‌ها مورد نظر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ باب کتابخانه عمومی در استان زنجان فعال است، افزود: در این مراکز بیش از ۶۰ خدمت فرهنگی ارائه می‌شود.

رضاخانی با بیان اینکه توسعه خدمات نوین کتابخانه ای را از بازطراحی کتابخانه ها در سطح استان شروع کردیم، افزود: در این راستا با وجود منابع محدود اعتباری، آغاز خوبی داشتیم و اکنون چند کتابخانه مهم استان در دست بازطراحی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط