پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کتاب «سرزمین زیبای مرجانی» منتشر شد

قزوین ـ کتاب «سرزمین زیبای مرجانی» به قلم حسین تعهدی نویسنده 11ساله قزوینی توسط انتشارات دکتر سین منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، کتاب «سرزمین زیبای مرجانی» با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه در ۱۲ صفحه و به قیمت ۳۰ هزار تومان برای مخاطب کودک و نوجوان منتشر شده است.

حسین تعهدی نویسنده نوجوان یازده ساله‌ای است که با استفاده از تخیل خود به داستان سرایی در زیرآب‌های دریا پرداخته و توانسته یک داستان جذاب و در عین حال آموزنده را به نگارش درآورد.

از این نویسنده نوجوان تاکنون کتاب‌های «بوی خوب مهربانی» و «نامه‌ای به بهشت» به چاپ رسیده است.

در صفحه سوم کتاب می خوانیم: «روزی روزگاری، در اعماق دریای آرام، شهری بود مرجانی و زیبا. در آن شهر زیر دریایی، دلفین‌های بسیاری، زندگی می‌کردند. آن‌ها با هم مهربان بودند و زندگی آرام و با نشاطی داشتند.

بچه دلفین‌ها، در کنار آبزیان دیگر، با هم بازی می‌کردند و خیلی خوشحال بودند. دم قهوه‌ای و زبلی، از همه بچه دلفین‌های شهر کوچک‌تر بودند. آن‌ها هر روز با هم بازی می‌کردند. زبلی خیلی سریع، ولی دم قهوه‌ای بسیار با هوش و آینده نگر بود».

نویسنده در خاتمه کتاب نوشته است: «دوست خوبم سلام! امیدوارم از خواندن این کتاب لذت برده باشی! من حسین تعهدی نویسنده این کتابم. یازده ساله هستم با آرزوهای بزرگ… دلم می‌خواهد روزی برسد که در این دنیا هیچکس به دیگری ظلم و ستم نکند و همه موجودات زنده، در آرامش و امنیت زندگی کنند.

شما چی؟ چه آرزوی زیبایی داری؟ خوشحال می شوم اینجا برایم بنویسی».

کتاب «سرزمین زیبای مرجانی» توسط فاطمه السادات شه‌روش ویراستاری شده و تصویرگری آن بر عهده طاهره رضایی و رنگ‌آمیزی آن نیز توسط زهرا سماواتی انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها