چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
برگزیدگان جشنواره بسیج رسانه هرمزگان معرفی شدند

هرمزگان - رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: برگزیدگان ششمین جشنواره بسیج رسانه هرمزگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، محمدرسول جلالی در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره بسیج رسانه هرمزگان و نخستین جام رسانه‌ای امید استان که سه‌شنبه شب در سالن یاس بندرعباس برگزار شد، ضمن شادباش ایام شعبانیه و خیرمقدم گفت: بیش از ۴۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در ۱۰ بخش و در ۱۰ قالب، نفرات برگزیده توسط هیئت داوران مشخص شدند.

وی ادامه داد: نفرات اول هر مرحله به مرحله کشوری راه می یابند و این مرحله نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد.

سرهنگ جلالی با اشاره به کسب عنوان سوم در بحث یادداشت و سرمقاله در سال گذشته ابراز امیدواری کرد تا امسال نیز عناوین بیشتری توسط اهالی رسانه استان کسب شود.

رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان نیز با گلایه از عدم مسئولیت پذیری اجتماعی صنایع، از نهادها و مجموعه‌هایی که با بسیج رسانه همکاری داشته‌اند قدردانی کرد و ابراز داشت: جام رسانه امید نیز با اهداف امیدآفرینی در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، نیز ضمن شادباش اعیاد گذشته و همچنین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: از حضور پر صلابت و حماسه ساز مردم ایران در رویدادهای سنوات گذشته قدردانی می‌کنم و قطعاً ملت بزرگ ایران در مراسمات آینده نیز حضور پرشوری خواهند.

سردار اباذر سالاری در ادامه، رسانه‌ها را به عنوان چشمان تیزبین مردم دانست و افزود: قطعاً دغدغه اهالی رسانه، دغدغه و اولویت جامعه است و
نقش مهمی را در حوزه امید آفرینی دارند.

وی با اذعان به فعالیت درخشان رسانه‌ها در ۴ دهه از انقلاب گفت: این جشنواره بهانه‌ای است تا به سهم خودمان از محضر نورانی شما قدردان باشیم.

سردار سالاری در پایان نیز به رخداد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و حضور حماسی مردم اشاره کرد.

حجت الاسلام فولادی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم ضمن دستمریزاد و خداقوت، از ولایت مداری و شهادت طلبی یاران امام حسین سخن گفت و همچنین درباره اهمیت رای دادن و تاثیر آن بر سرنوشت جامعه مطالبی را ایراد کرد.

برگزیدگان این جشنواره نیز اینگونه اعلام شد.

در بخش تیتر به ترتیب علی ستاری از روزنامه دریای اندیشه، مریم خیاطی و جاسم نعمت نیا از صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش خبری، اسماعیل زارعی از خبرگزاری هرمز، سمیه کمالی از هفته نام هرمزگان من و سمیه اُسپید از خبرگزاری هرمز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تحقیقی و تحلیلی، فاطمه بیاتی از خبرگزاری مهر، راضیه سالاری از روزنامه دریای اندیشه و مریم منصف از پایگاه خبری دریا نیوز مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش مصاحبه، زینب شکوه از خبرگزاری هرمز، سید ابراهیم کوخردی از نشریه بستکیه و یعقوب رستمی از روزنامه دریا توانستند در جایگاه اول تا سوم قرار بگیرند.

در بخش یادداشت و سرمقاله عنوان اول تا سوم به مجید یوسفی از خبرگزاری برنا، عبدالسلام جمالی از روزنامه صبح ساحل و حامد علی‌نژاد از خبرگزاری بسیج رسید.

در بخش گزارش ویدئویی، حنانه بنجوری از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس، فرهاد شرف پور از خبرگزاری ایرنا و میثم میرزاده از خبرگزاری تسنیم به عنوان‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش عکس نیز محمدرسول مرادی و راضیه پودات از خبرگزاری تسنیم و عماد یگانه از خبرگزاری فارس به مقام‌های اول تا سوم اکتفا کردند.

شهین صادقی (پایگاه خبری کلمه نیوز)، ساره چشم براه (روزنامه اطلاعات)، صدیقه باوقار (هفته نامه صدای هرمزگان)، مرضیه دشتی (روزنامه ندای هرمزگان) و طاهره رحیمی (پایگاه خبری هروتا) به ترتیب برگزیدگان جام رسانه امید شدند.

هیت داوران، ششمین جشنواره بسیج رسانه استان هرمزگان و نخستین جام رسانه‌ای امید استان هرمزگان، عباس رفیعی، کامبیز حسین پور و معصومه قاسمی گوربندی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها