شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
رونمایی از کتاب «لوازم تنهایی» در محفل شعرخوانی  سیب نقره‌ای

آیین رونمایی از کتاب «لوازم تنهایی » نقد صد شعر کوتاه معاصربا حضور حمیدرضا شکارسری در دومین ویژه برنامه «خط به خط» در سالن فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، خدیجه مهدی‌پور، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری از آیین رونمایی از کتاب «لوازم تنهایی» با حضور حمیدرضا شکارسری نقد صد شعر کوتاه معاصر در دومین ویژه برنامه «خط به خط» خبر داد و گفت: در نقد اشعار کوتاه در کتاب «لوازم تنهایی» آمده است «منش استعاری زبان و به‌خصوص شعر، مدیون تمایز دال‌ها و تردد دائمی زبان میان محورهای همنشینی و جانشینی زبان است. این تردد در زبان روزمره دچار انجماد شده اما در شعر مدام موجب انعقاد قراردادهای تازه میان شاعر و خواننده می‌شود.

وی افزود: محفل ادبی «سیب نقره‌ای» یک فرصت مناسب برای جمع آوری افراد علاقه‌مند به ادبیات و اشتراک دیدگاه‌ها و آثار ادبی است. در این ویژه برنامه که به‌صورت ماهانه میزبان فعالین کانون‌ها، محافل و گروه‌های ادبی شهر تهران خواهد بود، شاعران، نویسندگان وداستان‌نویسان آثار خود را به نمایش می‌گذارند و با حضور گروه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری به تبادل نظر و بحث پیرامون موضوعات ادبی می‌پردازند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند روز یکشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ به فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها