چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کتاب «دایناسورها چرا منقرض شدند؟» رونمایی شد

همدان - کتاب «دایناسورها چرا منقرض شدند؟؛ درآینده شغلی خود برازنده باشیم» به قلم محسن ترابی کمال و راضیه شالبافیان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، صبح چهارشنبه آئین رونمایی از کتاب «دایناسورها چرا منقرض شدند؟» به قلم محسن ترابی کمال و راضیه شالبافیان برگزار شد.

مقدمات یک شغل مناسب در کتاب آمده است

مدیرگروه علم اطلاعات و دانش شناسی و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، با اشاره به اهمیت، جایگاه و ارزش کارهای فرهنگی، گفت: در این کتاب مقدمات یک شغل مناسب و آینده شغلی برای نوجوانان آمده است و نویسندگان به خوبی و با تعامل همدیگر کتاب فوق را نگاشته‌اند.

بهروز بیات ادامه داد: هر کسب و کاری دارای پنج مرحله و شامل تصمیم‌گیری، شناسایی فرصت، تدوین طرح، اجرای طرح، توسعه و نگهداری است.

کتاب «دایناسورها چرا منقرض شدند؟» رونمایی شد

وی بیان کرد: مهارت‌ها نیز به دو دسته مهارت‌های سخت و مهارت‌های نرم تقسیم می‌شوند که مهارت‌های سخت به مهارت‌ها و تخصص‌هایی گفته می‌شود که به واسطه آن وارد شغلی می‌شویم و مهارت‌های نرم به مهارت‌هایی گفته می‌شود که به ما کمک می‌کند در آن شغل به موفقیت دست یابیم.

کتاب دارای متنی پیراسته و بی‌نقص است

کارشناس نقد کتابخانه شهید باهنر نیز در معرفی و نقد این کتاب عنوان کرد: این کتاب، یک اثر کاربردی با مثال‌های زنده و روشن برای انتخاب و حفظ آینده شغلی است و دربردارنده مثال‌هایی مملوس از زندگی افرادی است که ممکن است ما هم با آنها سر و کار داشته باشیم یا خود دچار همین مسائل شده باشیم.

مریم عباسی گفت: همان طور که نویسندگان در مقدمه اشاره کرده‌اند این کتاب دوباره نوشته شده است، بنابراین بارها و بارها پالایش و ویرایش شده و سعی شده که متنی پیراسته و بی‌نقص ارائه داده شود.

کتاب «دایناسورها چرا منقرض شدند؟» رونمایی شد

وی تصریح کرد: از حیث اصول املایی و نگارشی، می‌توان گفت با متنی تقریباً بی‌غلط پاکیزه مواجهیم که اشکالات نگارشی و املایی در آن به چشم نمی‌خورد.

عباسی با بیان اینکه از حیث صفحه آرایی و چینش کلمات و عنوان بندی فصول نیز کتاب کم‌نظیری است گفت: عبارت زیبا و کاربردی و کلیدی با زبان ساده و قابل فهم بیان و سعی شده مفاهیم تا حد ممکن ساده بیان شود تا اقشار مختلف بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

در پایان کتاب «دایناسورها چرا منقرض شدند؟» (درآینده شغلی خود برازنده باشیم) نوشته محسن ترابی کمال و راضیه شالبافیان رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها