دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
چاپ آثار ۱۰ هنرمند آذربایجان‌غربی در کتاب جشنواره هنرهای تجسمی فجر

آذربایجان‌غربی_ دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آذربایجان‌غربی گفت: از هر ۱۰ هنرمند استان یک اثر در کتاب جشنواره هنرهای تجسمی فجر چاپ خواهد شد.

حمید بهجت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه «شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر» در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

دبیر هنری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آذربایجان‌غربی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هنرمند با ۲۳۶ اثر از سراسر استان در قالب‌های تذیب، خوشنویسی، نقاشی، تصویرسازی، عکاسی، ویدیو آرت، گرافیک، کاریکاتور و مجسمه حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی علمی و هنر و کارگاه‌های انتقال تجربه به مدت ۱۵ جلسه نیز از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است که در حال برگزاری است.

بهجت گفت: نشست تخصصی علمی هنر، در شهرستان‌های شوط و مهاباد و کارگاه انتقال تجربه در چایپاره و تکاب، نشست تخصصی و یک کارگاه انتقال تجربه در دانشکده معماری شهرسازی و هنر دانشگاه ارومیه، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آفاق و فنی حرفه‌ای دختران ارومیه، برگزاری یک کارگاه انتقال تجربه استفاده از هوش مصنوعی در خلق اثر هنری ویژه نوجوانان توسط مدرس نوجوان «ابوالفضل جعفرپور» در محل گالری از جمله برنامه‌ها است.

وی افزود: همچنین از آثار ۱۰ هنرمند که در نمایشگاه اصلی قرار دارند یک اثر در کتاب «شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر» چا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها