یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
برگزیدگان مسابقه داستان‌نویسی «نماز» معرفی شدند

زنجان- معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان برگزیده جشنواره داستان نویسی «نماز» معرفی شدند.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ نماز؛ مسابقه داستان کوتاه در این حوزه با محوریت دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه قالب‎های این جشنواره قالب های جشنواره شامل رمان بلند نوجوانان، مجموعه داستان های کوتاه کودک و نوجوان است، اضافه کرد: نماز عامل تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تربیت فرزندان صالح و پایداری ارزش های انسانی در جامعه، نماز عامل استقلال، خودباوری، خوداتکایی و انسجام ملی، خنثی کننده رکود و توقف و رونق تولید و نماز از موضوعات این جشنواره بود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق اعلام داوران جشنواره در مقطع ابتدایی (معین بهرامی هیدجی و ستایش اماملو، سید مهدی موسوی، امیرحسین رهروی، ریحانه جعفری) برگزیده شدند.

وی ادامه داد: در مقطع متوسطه هم فاطمه رضایی، محمد خدابنده لو، محمدمهدی محمدی، محمدصالح شهبازی حائز رتبه‌های برتر این جشنواره شدند.

میرزایی گفت: همچنین در مقطع متوسطه دوم، زهرا الله وردیلو و امیرعلی بختیاری نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: خوشبختانه استقبال و سطح آثار کیفی رسیده به جشنواره بالا بود وامیدواریم این موضوع مرحله‌ای برای پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در عرصه نویسندگی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط